miércoles, 22 de abril de 2020

inglés 22 de abril

Hi guys! 

We're working today on page 35 in your books. I'm using your books as source material so as to make sure you all have access to the same working materials. 

<Hoy trabajaremos la página 35 de vuestro libro. Estoy utilizando vuestros libros como referencia porque quiero asegurarme de que tod@s contáis con los mismos materiales de trabajo>

As in previous days, the lesson consists of a video explanation which you may/should use to improve your listening comprehension and pronunciation skills and a couple of brief worksheets related to the target vocabulary we are working on.

<Como en los días anteriores, esta lección consistirá de una vídeo-explicación que podéis/deberíais utilizar para mejorar vuestras destrezas de comprensión oral y pronunciación y de una ficha (muy breve) en la que trabajar el vocabulario en el que trabajamos hoy>

I welcome any questions, suggestions and so forth you may have, and will hopefully see many of you tomorrow at 12:00 a.m. on Skype. 

<Estoy abierto a cualquier pregunta o sugerencia que podáis tener, y espero ver a much@s de vostr@s mañana a las 12:00 en Skype>

This is the video-explanation for page  35 

This is your worksheet for today. I don't know why some of your worksheets are being readily sent over to my profile on Liveworksheets.com whereas others are not, if for whatever reason they are not coming through the website, feel free to email them to me at carlosigl@gmail.com.

<Esta es vuestra ficha para hoy. No sé porqué algunas de vuestras fichas me llegan sin problemas a mi página en Liveworksheets.com y otras no, si por lo que sea estáis en ese último caso, podéis enviármelas directamente a carlosigl@gmail.com


And last but not least, the video-explanation for yesterday's worksheet


Page 31 - Interactive worksheet

No hay comentarios:

Publicar un comentario

6ºA